.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حزب‌الله: چهارشنبه باید روز خشم بی‌سابقه علیه اسرائیل باشد
حزب‌الله لبنان با بیان اینکه بیانیه‌های ابراز انزجار از رژیم صهیونیستی دیگر کافی نیست، خواستار تحرک فوری امت مسلمان علیه این رژیم شد.
حزب‌الله: چهارشنبه باید روز خشم بی‌سابقه علیه اسرائیل باشد

شمال نیوز : جنبش مقاومت «حزب‌الله» لبنان بامداد چهارشنبه بیانیه‌ای درباره جنایت وحشیانه رژیم تروریست صهیونیستی در حمله به بیمارستان «معمدانی» در نوار غزه صادر کرد.

 

حزب‌الله در این بیانیه گفت: «جنایت هولناک و وحشیانه باند‌های قتل و کشتار صهیونیستی علیه بیمارستان معمدانی عرق شرم بر پیشانی بشریت می‌نشاند».

 

به نوشته وبگاه «المیادین»، این جنبش با بیان اینکه کشتار بیمارستان المعمدانی در ادامه قتل‌های دیریاسین و صبرا و شتیلا است، توضیح داد: «این جنایت چهره واقعی رژیم و حامی شیطانش را نشان داد».

 

در این بیانیه آمده است: «بیانیه‌های ابراز انزجار دیگر کافی نیست و خواستار تحرک فوری امت مسلمان هستیم تا به خیابان‌ها بریزند و خشم و انزجارشان را نشان دهند. فردا باید روز ابراز خشم باشد».

 

رژیم صهیونیستی شب گذشته با حمله به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه که مملو از مجروحان حملات ده روزه رژیم صهیونیستی بود و زنان و کودکان بسیاری به تنها مکان امن غزه یعنی بیمارستان پناه برده بودند، هزار فلسطینی را به خاک و خون کشید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.